در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی : 
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: با نگاه ویژه به مصوبات و برکات سفر رییس جمهور به استان، نقشه توسعه  خراسان جنوبی برای سنوات آتی را ترسیم خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 27 November 2021
 
حمید جهانشاهی در نشست خبری ویژه گفت: قبل از سفر مقامات کشوری به استانها  مهم ترین درخواستهای دستگاههای اجرایی در قالب پیشنهادات کیفی در قالب جلسات کارشناسی مورد پالایش قرار گرفته و به جامعیت لازم می رسد. وی با بیان اینکه  در حین بازدید مقامات کشوری از پروژه ها،  موارد تکمیلی به انضمام درخواست های مردمی در قالب تفاهم نامه به امضای استاندار می رسد، افزود:  پس از آن با عنایت به زمان بندی این درخواست ها  قابلیت رصد و پیگیری خواهد داشت.  
جهانشاهی با اشاره به اینکه  در سفرهای سرزده مقامات کشوری فرآیند قدری تغییر پیدا می کند،ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان در نوزدهم شهریور ماه سال جاری ، مصوبات در حین سفر در قالب نشست های مختلف ازجمله شورای برنامه ریزی و توسعه استان تنظیم گردید. وی  با بیان اینکه  براین اساس پس از پایان سفر تلاش شد تمامی موارد مورد اشاره از جانب رئیسی و  مسئولان استانی در قالب دو بخش مصوبات کیفی  و محتوایی و پروژه ها ی عمرانی تنظیم شد. سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه مجموعه مذکور در مرحله بعد در قالب نشست های مشترک کارشناسی در سازمان مدیریت و بر نامه ریزی استان با دستگاههای اجرایی و معاونت های مختلف استانداری خراسان جنوبی به جامعیت و پختگی لازم رسید، یادآور شد: در این خصوص مکاتبه ای از جانب استانداری خراسان جنوبی به نهاد ریاست جمهوری ارسال شد. جهانشاهی با بیان اینکه مجموعه تدوین شده در سازمان برنامه و بودجه کشور در قالب جلسات فشرده کارشناسی با امور مختلف سازمان به شور و مشورت گذاشته شد، اظهار کرد: درباره  نحوه  تامین منابع اعتباری پروژه ها بر پایه ظرفیتهای قانون بودجه سال 1400 و سنوات آتی بحث و تبادل نظر انجام شد.
وی با بیان این مطلب که مقرر شده است طی هفته جاری جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری با معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ، مسولین استانداری، یکبار دیگر مرور و شکل رسمی به خود بگیرد، یادآور شد: در نهایت پس از تایید تفاهمات از جانب دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور و دکتر میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در اقدامی مهم،  نقشه توسعه استان برای سنوات آتی ترسیم خواهد شد. 
 جهانشاهی با بیان این مطلب که اعتبارات پیش بینی شده در این تفاهم تداخلی با اعتبارات سنواتی استان نداشته، ادامه داد: این اعتبارات  به عنوان اعتبارات متمم تلقی و به صورت جداگانه از منابع ملی تامین خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد: حداکثر تا هفته آتی به تفاهم نامه صدرالاشاره که در برگیرنده مصوبات سفر و منابع اعتباری ان است، دست پیدا کنیم.
وی یادآور شد:  جزئیات ان متعاقباً خدمت مردم استان و مدیران و رسانه های استان  اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار